Strony

10.09.2012

my my my tj. ja i ty

po chwilowym akcie spadania węwnątrzosobowego zaczynam się wspinać tudzież wychodzę na prostą
co prawda łamiąc paznokcie i zdzierając skórę z kolan ale bez trupów w szafie więc chyba o to chodziło

oczekuję odpowiedzi o pracę nie-fotograficzną czyli ściśle zarobkową
pierwszy raz zabiegano o mnie, o mój nie-talent

.. a Storkotka zasiała we mnie myśl pod tytułem interior designer
chciałoby się wiedzieć co będzie za te kilka miesięcy i gdzie bo z kim to wiem na pewno

~ ~ ~ ~

emberton park- pół dnia w piaskownicy, piasek wszędzie, bose stopy, wiatr we włosach, zbyt suche kanapki, lody harribo i moje ukochane ben&jerry's, dwumetrowi MY, tylko my my my tj. ja i Ty, gdybym mogła coś zmienić, wzięłabym kapelusz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...