Strony

9.12.2011

DIY- ozdobne pudełka i magnesy

złapałam bakcyla i co dzień muszę zrobić cokolwiek kreatywnego.obiecałam pewnej osóbce, że pokażę, co udało mi się stworzyć.
na pierwszy ogień- pudełeczka:

empik'owy prezent od Mamy

po oczyszczeniu
na gotowo, pomalowane akrylami

i magnesiki:
przed

i po!
takie maleńkie ozdóbki można kupić w kwiaciarniach lub na allegro; przemalowałam przy użyciu akryli, a magnes- pocięłam i przylepiłam magnesy z jogurtów ;]
opinie?


SZARY TO NIE KOLOR, TO STYL BYCIA ^^
pokochałam go kilka miesięcy temu i od tego czasu pragnę niezliczonej ilości rzeczy szarych właśnie. czy to kiedyś minie..?

3 komentarze:

  1. pudełka chętnie bym ukradła!
    szary jak złapie, to już nie ma zmiłuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej! przepiękne! chcę szare z ciemnoszarymi groszkami! [a może w wersji z brudnoróżowymi groszkami..? :)]

    a z tym szarym to jesteś już stracona. witam w klubie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a więc- stracona ;]

    pudełka są nie-do-ukradania, przecież wspomniałam, że to prezent; oj wy..

    a co z tym brudnym różem- to się jeszcze zastanowię

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...