Strony

19.12.2011

kobieta nie-idealna

coś we mnie przeskoczyło; im większy problem tym lepiej sobie radzę. sprawniej.
doznaję wewnętrznego ataku szału za każdym razem gdy myślę o tych sprawach.. egal.


przedwczoraj upiekłam pyszną pizzę na cienkim cieście, a wczoraj popełniliśmy kremówki. jest coś seksownego w gotowaniu i w tych Twoich ustach pachnących wanilią..
przepis na pizzę pobrałam ze strony Moje Wypieki (niezawodna, wszystko się udaje)
a ost. natknęłam się na Makecookingeasier - jeszcze nie wypróbowałam, ale potrawy wyglądają apetycznie

zdjęcie: moje wypieki

3 komentarze:

  1. !!!!!
    to mi narobiłaś ochoty.
    proszę o dopiski: nie zaglądać, jeśli jesteś na diecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, czyli tytuł posta trafiony- znowu coś nabroiłam ^^

    myślę, że kawałek takiej pizzy nijak by Ci chudzino nie zaszkodził.

    OdpowiedzUsuń
  3. staram się po protu jeść same zdrowe rzeczy - Nat, nie da się zjeść KAWAŁKA ^^"""

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...