Strony

24.12.2011

Marry Xmas!

coś mnie wczoraj tknęło i zajrzałam na stronę Green Wedding Shoes, choć odkąd noszę obrączkę, nie otworzyłam jej ani razu. moim oczom ukazała się sesja ślubna zakochanej pary- wpatrzeni, objęci, świadomi, bardzo RAZEM. pewnie nie wspomniałabym o tym, gdyby młodą parą nie byli dwaj mężczyźni. kolejne młode małżeństwo, a jednak szczerze uśmiechnęłam się na ich widok. zrobiło mi się cieplej w sercu, wzruszyłam się.. Oni mają odwagę być ze sobą, być sobą, mają odwagę na miłość.

Chciałabym aby ludzie mieli więcej odwagi do bycia szczęśliwymi, do bycia bardzo RAZEM, a nawet bardziej, mimo wszystkiego dookoła. 
Aby to dążenie do szczęścia było wewnątrz, nie na pokaz. 
Kup nowy samochód, bo właśnie to jest Twoim pragnieniem, nie dlatego, że sąsiad ma starszy model. Intymne szczegóły swojego życia są Twoje i tylko Twoje i wiele w tym wszystkim zależy od Ciebie..


                mnóstwa miłości i wytrwałości w dążeniu do celu
                oraz 
                trampoliny tam na dnie
                życzy
                n.


 choinkowo-bokehowe seduszka, motylki, gwiazdki i choinki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...