Strony

14.11.2011

pretty little liars

trochę jakby marnuję cenny czas na oglądaniu pretty little liars*, ale serial mnie wciągnął, zaryzykuję nawet, że pochłonął. i trochę jakby mam świadomość ile jest tych rzeczy do zrobienia; czekają na mnie pozaczynane word'owe dokumenty, patrzą wielkimi oczami, błagają dokończ.. ( itd itp)

[wkurzam się na wścibskich, a sama jestem taka ciekawska.. hipokrytka!]

dziś dom wybitnie nie-mój, zimny mimo +20, nad wyraz kanciaty, i to okno bez zasłon mnie przerosło- nie będzie obiadu.

* nie, żebym Cię obwiniała, Panno S, ale to przez Ciebie ;]

źródło: http://graphicsfairy.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. wiem, wiem. paskuda ze mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapytaj Łukasza o A, on już wie wszystko na ten temat, tłumaczyłam mu jak byłam u Was w wakacje, nawet razem ze mną oglądał PLL : )

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...