Strony

9.11.2011

animacja

dziesięć propozycji, które na pewno warto zobaczyć; pod warunkiem, że jesteś miłośnikiem bajek. ja jestem zapaloną fanką wszystkich animacji <3, różnica między nimi polega na tym, że do niektórych z nich, po pewnym czasie, wracam. :]

[nie chciałam pisać o klasykach typu król lew czy nemo. wolałam skupić się na tych świetnych, trochę zapomnianych lub trochę, moim zdaniem, niedocenionych; o poniższych filmach nie trąbili na lewo i prawo, jak w przypadku madagaskaru, czy ice age, ale WARTO]



1. JAK WYTRESOWAĆ SMOKA
zabawna, wzruszająca; i jeszcze ten smok, który przypomina kota

2. SPIRITED AWAY: W KRAINIE BOGÓW
zdobywca oskara i jeszcze kilku prestiżowych nagród; bardzo specyficzna, japońska animacja, długo nie mogłam określić, czy mi się podobała. ostatecznie- genialna.

3. MULAN

disney'owska produkcja z 1998;zabawna, moralizująca; o przemianie dziewczyny w.. mężczyznę ^^


4. POTWORY I SPÓŁKA
kiedyś-jedna z moich ulubionych; owocna współpraca Disneya z PIXAR'em

5. LILO I STITCH
"to był bernardyn, a potem go przejechało. ja się znam na tym"- Lilo

6. CORALINE
alternatywna, zdecydowanie nie dla dzieci, kojarzy mi się z ekscentrycznym T.Burtonem

7. MARY & MAX
kolejna przeznaczona dla dorosłych; świat dobitnie prawdziwy; taki, od jakiego uciekamy

8. ODLOT
CUDOWNA, przepiękna, och i ach! zdobywca oskara; o sile marzeń, o prawie do nich; (ryczałam jak bóbr)

9. ZAPLĄTANI
duża dawka humoru i inteligentnej ironii, świetny dubbing

10. HAPPY FEET
inny nie znaczy gorszy; jedna z ulubionych mojego T ;]   

1 komentarz:

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...