Strony

19.04.2011

foxi

kilka ujęć z okresu 'foxi'

wtedy nie zwracałam uwagi na przebarwienia i nierówne rozłożenie cieni, nie obchodziły mnie szumy, 'rozpraszacze' w tle, za ciasne kadry, obszary 'martwego pola', ciężar na jednej z nóg, focus na właściwym fragmencie, dystorsje, odbicia w szkle, milimetrowe krzywizny, blade bw, ramiona przyciskane do ciała, linia sylwetki, czy przepalenia. i mimo to wszystko.. zdjęcia były JAKIEŚ.
to chyba znów ten etap, kiedy to, co mam nie wystarcza. kto mi podaruje eos'a 5d mII? z małym gratiskiem 24-70 f/2.8L :)
.. i odrzucili moje prace na stoku. równiutko 10/10.

2 komentarze:

  1. banki zdjęć. shutterstock konkretnie.

    o np takie szumy. nic nie mogę poradzić na szumy matrycy przy ISO400 na pełnej rozdzielczości. a zmniejszyć nie mogę, bo akceptowalny najmniejszy rozmiar to 4MP.
    sieczka.

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...