Strony

9.03.2011

przygotowania do wiosny


oł je, wiosna za pasem- włazi we mnie, poza mnie, przenikanie; jeszcze trochę uciekanie.. plądruje moją głowę, mój słodki środek umartwiania zbyt żywych.
słońce- pędzel w dłoń i malujemy piegi!
stało się coś dobrego, początek czegoś dobrego, dobry początek (?)
jest mi lekko.


pora na wiosenne porządki- oczy domu wyczyszczone [no przynajmniej jedno], teraz ciuchy z szaf, pudeł, komód i AKCJA SEGREGACJA, kozaki do szafek na dłuuugie miesiące, ukochanym szalom branoc.

2 komentarze:

  1. piękne baleriny! [ale tego atmosphere to Ci cholernie zazdroszczę.]

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, przyjedziesz, to Cię zabiorę w to magiczne miejsce i sama sobie takowe zakupisz.
    :)

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...