Strony

3.02.2013

nieznośna lekkość bytu

miałam pisać już od kilku dni ale strach przed wydrapanymi oczami i wyrwanymi miedzianymi kosmykami mnie powstrzymywał
otóż ludzie lubią wiedzieć że mi źle i jak człowiek ma spadek upadanie i zapadanie się w sobie to uśmiech na twarzy tego drugiego; wiem jak jest ale czasem potrzebuje potwierdzenia i sprawdziłam sekretne kody fb bez niespodzianki bo ty i ty i ty też zaglądacie (za)często a obok nie ma część dzień dobry i krzty prawdy też nie ma
tak sobie żyję unikając tych toksycznych próżnych i oceniających po pozorach ludzików
mam wkoło tych kilku naj mam cel i swoje życie bez potrzeby życia twoim i tamtego
do matki tereski mi daleko głupoty nie toleruję i chamstwa też nie
wierzę w co chcę lubię drobne przyjemności lubię życie intensywne
nie-matka hedonistka zamężna od półtora roku
jest mi dobrze
tyle jest drobnego szczęścia wkoło czekolada dawno nie smakowała tak dobrze i daktyle nie za słodkie różowe puchate skarpetki
zaraz zrobię kawę w dwóch kubkach i to jest dla mnie najważniejsze

a żeby wam tak strasznie przykro nie było że mi tak dobrze jest to ból w karku narasta. happy?

january:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...