Strony

5.11.2012

summary - october

nieogarnięta jestem i wcale się z tym nie kryje.
wszyscy, co mnie znają, wiedzą, jak często coś mi się miesza, że jak nie zapiszę- zapomnę. jak zapiszę - zgubię kartkę.
w anglii mieszkam dwa i pół roku. od sześciu miesięcy mam shopping za oknem, bywam dość często, a jednak wciąż się gubię wśród mieszaniny sklepów. mieszkam kierunki i strony świata.
drzwi mamy na zatrzask, a ja nie biorę kluczy. biegnę do agencji po zapasowe. byłam już kilka razy. już mnie kojarzą. wiedzą po co.

i sprzątanie źle się kończy. sortowanie, porządkowanie. a później kilka dni szukania, gdzie TO się podziało? próbuję zwalić winę na T. on się wkręcić nie da. czasami TO nie znajduje się wcale.

ciągle czegoś zapominam. telefonu, portfela, id. gdzieś nie chcą wpuścić, czegoś nie chcą sprzedać.
i jeszcze ludzie i miejsca mi się mylą.

w sumie, chyba się powtarzam. niby odpowiedzialna jestem. no niby tak. ale jakoś nie zawsze. nie w każdym wypadku.
rozpisałam się na zdań kilka, a chodziło mi o to, że nie wiem, czym się zająć; mam kilka Twoich Stylów, ale te obowiązki w tle spokoju mi nie dają.


a poniżej ZLEPKI PAŹDZIERNIKA..


2 komentarze:

  1. Natka tęsknię za Tobą okrutnie... aż mnie to dziwi, że aż tak:P - ciocia A.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

ślad atramentu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...